It's on!!!!!

I dare you TÄVLINGEN tog sig till andra leveln idag! Pluss att jag kvalade in och fick en bruuud på köpet ingen dålig dag... bara så alla i hela världen vet, sanna slickade på ett dörrhantag i E-huset, vilken låter jag vara hemligt. Taggar morgondagens strapatser!!!

Brännbollschillen, smaningen otaggat men superkul med barnkoner.... Då menar jag inte små koner som barn använder utan barn som koner. Några barncitat "Det här var ju askul", "Du var ju sämst på att va kon", "Du får stå längst fram för du har hjälm". Haha aaaah.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha Jakob jag trode ändå att du kunde skriva värre saker om mig. Det där var ju lame. Besviken.

2010-04-13 @ 13:05:23
Postat av: Språkpolisen

Plus stavas med endast ett S.

Jag repeterar.

ETT S. Inte TVÅ. Ett.'

HEeheh /isak

2010-04-13 @ 15:30:10
Postat av: Unni

jag vill veta sanningen bakom denna såkallade "tävling" ?!?!?!

2010-04-13 @ 22:11:50
URL: http://unnif.blogg.se/
Postat av: Jake

Haha vänta bara sanna !!



Det är en tävling där det bara är modet som räknas!

2010-04-14 @ 18:03:00
Postat av: annsi

kul att du uppdaterar så ofta jakob.

2010-04-18 @ 11:15:16
URL: http://annasarapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0